1 - Taraflar
Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri sağlayan Orfi ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum arasında orfi.net.tr 'e
ait olan http://www.orfi.net.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve
koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.
Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.
2 - Konusu
İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve
yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Orfi 'ye ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Üyelik bilgileri müşteri
tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği
varsayılmaktadır.
3 - Sorumluluklar
Orfi, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Orfi ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu
siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.
Ödeme şekli, kdv farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler
Orfi tarafından bildirilecektir.
Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra Orfi müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin kontrol panel, ftp, sql ve e-mail kullanıcı adları ve şifrelerini
müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri
sorumlu olacaktır.
Müşteri aldığı hizmet dahilinde Orfi tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken orfi.net.tr tarafından yayınlanan
her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine
ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.
Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir
problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.
Müşteri alan adı, hosting veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin
kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder. Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile
kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi
karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek sorunlardan Orfi 'ye herhangi bir kusur iletilemez.
Orfi sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. Orfi kullanıcı
hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Orfi 'nin kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir.
Orfi hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silme hakkına sahiptir.
Orfi sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiç bir maddi veya manevi
zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. orfi.net.tr yedekleme hizmeti satın almış müşterisinin kişisel tüm verilerini düzenli bir
biçimde yedekleme işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen Orfi hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Orfi sorumlu
değildir. Verilerin yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır.
Orfi müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain name tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil
talebi ile ücreti ödenen domain name'in sahibi müşteridir.
Orfi bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain name üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain name üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer
taleplerini en kısa sürede yapacaktır.
4 - Süre
İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından Orfi 'ye iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.
Müşteri, hizmet süresi devam ederken sözleşmenin süre sonunda veya anında sona erdirmek istediğini belirtebilir. (Ücret husunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)
5 - Ücret
İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere kdv sonradan dahil ederek hesaplanır ve
müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.
Orfi önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek
değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.
Ücret eğer yabancı para biriminde ise Orfi 'nin belirlemiş olduğu satış kuru üzerinden sistem tarafından otomatik olarak Türk Lirasına çevrilerek ödenir.
Orfi, müşteri gecikmiş ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.
* Türkiye Lokasyon cPanel Web/Reseller Hosting,
* Türkiye Lokasyon E-Mail Hosting,
* Türkiye Lokasyon Sanal Sunucu (VDS),
* Türkiye Lokasyon Nested Sunucu,
* VPN Server,
* Anti DDoS Firewall
* Hetzner Cloud Ürünleri
hizmetleri harici hiç bir üründe Orfi 'ye yapılan ödemeler geri ödeme yapılamayacaktır.
6 - Askıya Alınma
Ödeme konusunda gecikme yaşatan veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı müşterinin kullanmakta olduğu hesaplarının tamamını Orfi durdurma hakkını saklı tutar.
Hosting ve Reseller hizmetlerinde site başına en fazla CPU ve RAM kullanım oranı tüm hosting paketleri için %30 'dur. Sistem kaynaklarının %30 yada daha fazlası 90 saniyeden
uzun süre kullanılamaz. Belirtilen limitleri geçen kullanıcı hesapları uyarı yapılmaksızın askıya alınır.
Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları farklı kişilerde olan ve kullanım izni olmayan yazılım, içerik ve dosyalar bulundurmak, T.C yasalarına aykırı içerik bulundurmak
yasaktır. Bu içeriğe; Hack, Crack, Warez, Adult ve MP3 içeriği dahildir.
Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde şirketimiz sorumlu değildir.
7 - Fesih
Müşteri iş bu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde yada iş bu sözleşmenin ön yüzünde beyan ettiği
bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, Orfi hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.
Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.
8 - İletişim ve Bilgi Adresleri
Orfi sözleşme süresi içinde müşteri 'nin kayıt esnasında belirtmiş olduğu elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi gönderebilir. Müşteri söz konusu
elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş
sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9 - Hesap Bilgilerinin Doğruluğu
Hesabınızda ki Ad Soyad, Telefon Numarası ve E-Posta adresinizin geçerli olması mecburi, size ait olup olmaması ise tamamen sizin tercihinize kalmıştır. Eğer herhangi bir şikayet
durumu olursa veya sizinle iletişim kurmamız gerekirse müşteri panelinizdeki telefon numarası ve e-posta adresinizi kullanarak sizinle iletişim kuracağız. Bu sebeple telefon numarası
ve e-posta adresinizi doğru bir şekilde girmeniz gerekmektedir. Yanlış iletişim bilgileri girmeniz hesabınızın kapatılması gibi kötü sonuçlara sebep olabilecektir.
10 - Taşıma
Destek ekibimiz sizin Orfi 'ye taşıma sürecinizi en ince hassasiyetle gerçekleştirecektir. Transfer işlemi sadece kullanıcılarımıza kolaylık sağlanması için sunulan bir hizmettir
ve tarafımızca yapılması zorunlu bir işlem değildir. Orfi taşıma işlemi içerisinde oluşabilecek hatalar ve sorunlarda herhangi bir mesuliyet kabul etmeyecektir. Orfi Taşıma işleminin
net bir zaman içerisinde tamamlanacağının garantisini veremeyecektir. Taşıma işlemi için verilerinizin bulunduğu altyapı sorunsuz ve taşımaya hazır olmalıdır. Ücretsiz olarak en fazla
10 adet 'e kadar site taşınabilecektir. Eğer taşınacak site sayısı 10 adetten fazla ise, site başına 0,50$ ödeyerek tarafımızca taşıma işlemi gerçekleştirtebilirsiniz.
11 - İçerik
Orfi tarafından sağlanan bütün hizmetler T.C kanunlarına ve yasalarına uyan bir amaçla kullanılmalıdır. Orfi T.C kanun ve yasalarını kabul etmektedir.
Orfi sunucularında sunumu yapılan hiçbir yazılı, sesli ya da görsel içerik, materyal Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına aykırı olamaz. Aksi taktirde doğan/doğacak olan tüm maddi
ve manevi sorumluluklar müşteriye aittir. Servis sağlayıcı olarak orfi.net.tr yükümlü değildir.
Paylaşımlı barındırma hizmetini (shared hosting) yedek veya depo olarak kullanmak yasaktır. Yedekleme işlemleriniz için FTP Cloud Server hizmetlerimizi tercih ederek dışa
yedekleme hizmeti kullanabilirsiniz.
Orfi kullanılan/kullanılacak hizmeti reddetme hakkını saklı tutar. Sunulan servisin kullanımına müdahale etmek tamamen Orfi denetimindedir. Örneğin tehdit içeren, telif
haklarını ihlal eden içerik barındıran siteler sunucularımızdan uyarı yapılmaksızın silinebilirler. Bu ve benzeri durumlarda Şikayet departmanımız sizinle iletişim kurar,
(telefon veya e-posta yolu ile) eğer 48 saat içerisinde herhangi bir dönüş alınamaz ise hesabınız dondurulabilir veya silinebilir. Eğer sitenizin kabul edilebilir bir içeriğe sahip
olup olmadığı konusunda kuşkularınız mevcut ise, destek talebi oluşturarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz.
Bayi/Reseller kullanıcıları: Bayi/Reseller sahibi kullanıcılar kendi bayi hizmeti altında bulunan tüm alan adlarının sorumluluğunu almış olacaklardır. Hizmet sözleşmemizin
herhangi bir maddesine uymayan web sitesini barındıran website tarafımızca Bayi/Reseller sahibine bildirilecek ve hizmetin durdurulması talep edilecektir. Sorunun giderilmesi adına
atılan adımlarda alınmış olumsusz sonuçlar Bayi/Reseller hizmetinin durdurulmasına/silinmesine neden olabilecektir.
12 - Spam
Müşteri, orfi.net.tr satın almış olduğu herhangi bir hizmete bağlı ip adresleri üzerinden spam işlem gerçekleştiremeyeceğini, gerçekleştirildiği durumda Orfi 'nin spam yapan müşteri
hesaplarını herhangi bir uyarı mesajı gönderilmeksizin silebileceğini onaylamış olacaktır.
Tüm mail alışverişleri için doğru bir yapılandırma ve 465/587 Portlarından SMTP yapıları kullanılması zorunludur. 25 Portu kullanmak, PHP Mail servisleri kullanmak firmamıza
aittüm hizmetlerde yasaktır.
13 - Ödeme
Orfi müşterisi olarak müşteri bilgilerinizi doğru girmek ve ödemelerinizi zamanında yapmak tamamen müşterilerimizin sorumluluğunda olacaktır.
Orfi fatura oluşturulma tarihinden itibaren verilerinizi 7 gün boyunca saklayacağının garantisini verecektir. 7 gün boyunca ödenmemiş fatura nedeniyle hizmetiniz dondurulabilir
veya tamamen silinebilir. Ödemelerinizde gecikme yaşanacak ise hizmetinizin dondurulmaması veya silinmemesi için bizimle iletişim kurarak yedekleriniz hakkında süre talep edebilirsiniz.
Ödemelerinizi Banka Havalesi, 3D Kredi Kartı gibi yöntemler üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Web Sitemiz üzerinde belirtilen banka hesaplarının harici hiç bir hesaba ödeme
apmayınız.
14 - Yedekleme ve Veri Kaybı
Tüm ürünlerimizde yedeklerin alınması tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Yedekleme servisimiz sadece hosting ve bayi hosting hizmetlerinde ücretsiz bir şekilde çalıştırılmaktadır.
Orfi, herhangi bir sebep ve nedenden ötürü yaşamış olduğunuz herhangi bir veri/dosya kaybından sorumlu tutulamayacaktır. Bu sözleşme ile dosyalarınız üzerinde tüm haklara sahip olduğunuzu
kabul etmektesiniz.
15 - İptaller ve Geri Ödemeler
Orfi kullanıcı hesaplarını herhangi bir uyarı yollamaksızın istediği zaman kapatma ve dondurma hakkını saklı tutar. Müşteriler de istedikleri zaman hesap iptali talebinde bulunabilirler.
Orfi, koşulsuz şartsız ilk 48 saat içerisinde iade hakkı içeren ürünlerini belirtmiştir;
* Türkiye & Almanya Web Hosting
* Türkiye & Almanya Reseller Hosting
* Türkiye Ekonomik VDS
* Türkiye Profesyonel VDS
* Almanya Lokasyon VDS
* Up-Down VDS
* FTP Cloud Server
* VPN Server
Yukarıda belirtilmiş ürünlerin harici hiç bir hizmetimiz için Orfi kaynaklı ve çözülemeyen bir sorun yaşanmadığı taktirde geri iade sağlanmayacaktır.
16 - Kaynak Kullanımı
Hosting hizmetlerinde limitsiz olarak belirtilmiş ürünler herhangi bir limitlendirme olmadığını belirtmek amaçlı yazılmıştır. Bu tüm kaynakların limitsiz şekilde kullanabileceğiniz
anlamına gelmemektedir.
Hosting hizmetlerimizde;
* Herhangi bir tipte web örümceği veya sitelerin indexlenmesini sağlayan botların kullanımı,
* Internet Relay Chat (IRC) ağına benzer herhangi bir yazılım kullanımı,
* Dosya paylaşım/peer-to-peer yapılması,
* Kaynakları aşırı tüketen herhangi bir oyun sunucusu çalıştırmak,
Sunucu hizmetlerimizde;
Diğer VDS 'lere zarar verecek kadar yoğun kaynak kullanımı yapmak,
Dosya paylaşımı/peer-to-peer uygulaması çalıştırmak,
Uzun süreli veya yoğun hat tüketimi yapmak,
T.C Yasalarına aykırı içerik barındırmak,
IPv4 & IPv6 hizmetlerimizde;
Spam Mail, Phishing vb. işlemler gerçekleştirmek,
Kiralanan ip adresini SpamHaus 'a blacklist ettirmek,
yasaklanmıştır.
17 - Uptime Garantisi
Orfi, sağlamış olduğu tüm hizmetlerde uptime olarak %99.7 şeklinde aktiflik sunmaktadır. Uptime değerlerini buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.
Orfi, müşterisine sağlamış olduğu hizmette yaşanabilecek kesinti veya genel bir arıza durumlarda en hızlı şekilde müdahale edeceğini ve belirtilen uptime değerlerini
karşılayamadığı taktirde müşterisine, yaşanmış olan kesinti süresinin 5 katını hizmetine ek süre olarak ücretsiz şekilde tanımlamakla mükellef olacaktır.
18 - Hizmet Sözleşmesi
Yukarıda listelenmiş olan tüm maddeleri orfi.net.tr 'e kayıt olan ve sipariş oluşturmuş/oluşturmamış tüm müşteriler kabul etmiş olarak sayılacak & sipariş esnasında tekrar
hizmet sözleşmesi onayı alınacaktır.